Múzsámnak

2010.02.01. 19:35

Múzsámnak

 

Mi van odafent,
és mit rejt a pokol?
Hol van a teremtő szent,
és ellentéte hol honol?
 
Sírva borulok térdre,
szám keservesen rimánkodik.
Szürke lélek,
eltűnt életemmel ki álmodik?,
ki nem ismeri fel,
a bánat hangját szívében?
Nekem már semmi sem kell.
 
Toll és papír, vagy drága szerelem,
oly sokat gondolkodtam,
melyikőtök rendeltetett nekem,
Melyikőtök méltatlan számomra,
Melyikőtök, mit meglelem?
vagy talán én is,
mint mindenki más a földön,
hagyjam lelkem énekét?
Mit értem el én, Bolond?!
 
Dicsérő szó nem talált meg,
talán nem is próbálkozott,
Volt egyáltalán mire mondhattam áment?
Minden bánatomat énem okozott.
 
Drága múzsám,
Bocsáss meg kérlek,
Életem útján,
Csak téged értelek.
 
Te szavad
ad ihletet,
te hűvös hajnal,
megnyugtató, hideg lehelet,
megőszült, segítő angyal,
Senki nálad jobban nem szeretett!
És hogyan is tette volna?
jégeső is,
fejemre hiába hullna
fagyos, téli estén,
Toll, Papír,
és Te vagy az enyém!

A bejegyzés trackback címe:

https://rougeest.blog.hu/api/trackback/id/tr561720844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása